2014. december 16., kedd

Egy kép sokat adhat

Szülés után, sok mindent másképp láttam. Leginkább magam. A gyermekágyi depresszió kimaradt, viszont erős testképzavarom lett!!! Amit akkoriban csak sejtettem, néha be is vallottam Magamnak is és másnak is. Nagyon hosszú időnek kellett eltelnie, hogy minden megváltozzon. Nagy küzdelem volt, mire elfogadtam magam, megláttam a valóságot a tükörben.
Fotózáson voltunk mikor Lotti fél éves volt, illetve most is. Immáron egy hét múlva egy éves. 

Egy remek visszacsatolás, visszaigazolás volt számomra a fénykép. Tetszett a végeredmény. MOST békéltem meg Önmagammal. Ma már elhiszem, hogy csinos és szép anyuka vagyok. Természetesen a szép az relatív. De átlagosnak átlagos vagyok, és nem látom magam már kövérkés önbizalomhiánnyal küszködő nőnek. Rengeteget küzdöttem. Későbbi írásban leírom a történetem. Sokan vagyunk szerintem. Érdemes és kell ezzel foglalkozni! Szülés után a gyerekről kérdeznek csak. Anyával mi lesz? Ki érdeklődik igazán Rólunk? To be continued..... 

Köszönöm Koscso Orsolyának, aki remek képeket készített Rólunk, és képei által a régi tükörképem kezdem látni!

Igen ez a reklám helye : Manabatta fotóstúdió. Százhalombattán, főtéren egy igényes kis stúdió. Rengeteg, szép kellék, profi fotós cuccok, kedves spontán, lelkiismeretes fotós, baráti árak! Mindenkinek ajánlom! 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése