2015. április 13., hétfő

Tangle Teezer.. Napi tipp...

Egy ideje elég sok bosszúságot okozott a hajam. Minden hajmosás után katasztrofális volt a fésülködés. Sokszor olyan szinten felidegesített, hogy mint egy őrült toporzékoltam a fürdőszobában. (Hozzáteszem, néha jól jött az őrjöngés, "A'"és "L" is segített abban, hogy hamarabb elérjem azt a bizonyos idegi felfokozottságot, melyet a fésülködés koronázott meg. :) ) 
Szóval kínszenvedés. Bontófésűk hada. Kudarc. 
Múlthéten gyerek este elaludt, "A" szakdogát ír, van időm esténként nézelődni az interneten.  Hugi küldött egy katalógust épp, azt böngészem, mikor a "hajas" résznél megpillantom a Tangle Teezert. Hm... Mintha már hallottam volna róla, régebben olvastam véleményeket innen-onnan, nem sok jót, nagyobb volt a marketing úgy éreztem, na meg szerintem pár éve (1-2) csillagászati áron adták. Legalább is szerintem. 
Na de most újra megnéztem, árgép, hol a legolcsóbb, meg is találtam a megfelelő oldalt, kilencmillionyolszázhuszonhétfajtaféleszínbenvizeshajonszárazhajhozhullámoshoztengerpartrastbstbstb.. Na gyorsan átfutottam, megnéztem, nem mérlegeltem, árat nem néztem (anya lehet leesne az ágyról, ha megtudná, hogy kettő fésűt mennyiért vettem. Mindig arra tanított, hogy gondoljam meg, hogy mire mennyit adok, és felesleges hülyeségekre ne szórjam a pénzt. IGAZA van, de néha , sokszor, többször, :) elfelejtem. Szeretlek anya :) ) Na de visszatérve, miután átfutottam, megrendeltem. 

   A választásom a következő Tangle Teezer típusokra esett: Aqua Splash (bal kép), Compact Styler (jobb kép)
 

Ma meg is érkeztek, csomagolásból kibontottam, első csalódás. Gagyi kis nem tudom mihez hasonlítani. Polcra letettem, és a napom a maga ütemében folytatódott. Azért elárulom titkon vártam az estét, hogy kipróbáljam. :) Valahogyan a mai fürdés-hajmosás hiper-szuper gyors volt, és a fésülködés hosszú percekig tartott. Imádtam. 
Ami mellette szól: Valóban könnyen kifésüli a nagy kócokat, nem kell végre tépnem a hajam, nem okozott idegtépő perceket, nem tép, ami pedig a legjobb, hogy a fésülködéssel, nem jött ki 2-3 marék hajcsomó. Alig pár szál volt a fésűn, kezemmel is átfésültem a hajam és nem hullott a hajam. Szóval nem bánom.
Ami ellene: A gagyi műanyag, semmi bizalmat nem keltő külső. Bár ez a legkevesebb, és ez is csak az én véleményem.

Szóval, hajrá hullámos, göndör hajú lányok, ne sajnáljátok erre a pénzt. Ajánlom mindenkinek :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése