2015. március 3., kedd

Lehet, hogy rossz anya vagyok..

  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, mert nem engedek meg neki mindent
  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, mert elérhető közelségben felejtem a krémeket
  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, mert ha hisztizik, nem az első gondolataim közé tartozik az , hogy odarohanjak és megvigasztaljam
  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, mert néha - néha engedem, hogy tv-t nézzen, még ha szerintem sem jó dolog.
  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, mert nem az ölemben ringatva altatom el
  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, mert hagyom, hogy mindenhez hozzápiszkáljon, mindenbe belenyúljon, mindent összekenjen. Sokak szemében ilyenkor felelőtlen vagyok
  • Lehet, hogy rossz anya vagyok, de tudom, hogy minden egyes mozdulatommal, szavammal, cselekedetemmel, Őt segítem.
  • Tudom, hogy a szabályok betartatásával segítem abba, hogy a későbbiekben sikeresen tudjon alkalmazkodni és létezni egy közösségben
  • Tudom, hogy ha ma elér mindent, és ki is próbál mindent, a későbbiekben nem kell a lakást erőddé változtatnom, és elpakolni előle virágot, krémet, laptopot, telefont, poharakat.
  • Tudom, amikor hisztizik, csak a határait próbálgatja, és az akaratát érvényesíti. A későbbiekben tudni fogja, hogy szavakkal, kéréssel, hamarabb eléri a célját, mint a hisztivel.
  • Tudom, ha most engedem neki a mesét, zenét nézni, később nem lesz tv függő, mert számára nem lesz érdekes.
  • Tudom, hogy ha nem ringatom, akkor is egészséges gyerek lesz belőle, és ugyan úgy fog kötődni hozzám, de a későbbiekben az elalvással nem lesznek nagy gondjai.
  • Tudom, ha most megengedem neki a tapasztalás élményét, fenntartom az érdeklődését, nyitott lesz,  és kevésbé lesz félénk.

Tudom, hogy szeret, és érzi, hogy szeretem !




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése